Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Snakes In My Veins - Inte för den med fobi!

Av Caroline - 17 april 2012 15:57

A Trip Down Memory Lane


Mitt intresse för ormar är ett mysterium. Jag har ingen aning om vart det kommer ifrån men intresset har alltid funnits där. Ett besök i zooaffären som barn gav mej den kick andra barn alltid fick på jul eller vid ett besök på Lisseberg. Ormar är drömmen om framtiden och en hunger för mer kunnskap. Här är bilder på några av dom ormar jag har / har haft äran att pyssla med i min ägo!  


   
Boiga dendrophila melanota



Boiga nigriceps



Boiga cyanea



Pareas carinatus



Macropisthodon rudis




Philothamnus battersbyi



Thelotornis capensis


(Copyright. Photos - Caroline Ström )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 17 april 2012 18:53

Kärlek - KärlekDel 2     Jag har hört en person säga att om man aldrig chansar så får man aldrig veta om man kan lyckas. Det är visserligen sant men den trygga zonen kan man altid räkna med. Den håller dig i handen och vaggar dej till sömns varj...

Av Caroline - 16 april 2012 19:13

Störst av allt är kärleken!     Min älskade Diva      Bonzo min teddy björn       Bushöna.   Fri som en fågel!   )Bilderna är mina egna och är skyddade av copyright lagen.)    ...

Av Caroline - 15 april 2012 23:17

Helvetica ja. Där såg jag det. Typsnittet, och var tvungen att välja det... Helt enkelt tvungen då det sammanfattar det mesta.   Hel-vetiskt ärligt så vet jag inte om jag har på en blogg att göra. Jag har aldrig gjort nånting liknande förr så jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards